انجمن پشتیبانی فروشگاه ساز ویرچو
نرم افزار جامع مالی و اداری تحت وب - نسخه قابل چاپ

+- انجمن پشتیبانی فروشگاه ساز ویرچو (http://forum.e-virtu.com)
+-- نام بخش: گفتگو درباره ديگر پروژه ها و برنامه ها (/forumdisplay.php?fid=10)
+--- نام بخش: برنامه نويسى تحت وب با PHP و MySQL (/forumdisplay.php?fid=11)
+--- موضوع مبحث: نرم افزار جامع مالی و اداری تحت وب (/showthread.php?tid=3330)


نرم افزار جامع مالی و اداری تحت وب - amir_8255 - 02-02-1391 09:08 بعدازظهر

نرم افزار جامع مالی و اداری تحت وب
مشخصات فني محصولات

تکنولوژي هاي استفاده شده در توليد نرم افزار :
1- بانك اطلاعاتي: SQL Server 2008
2- رابط كاربري ويندوز: Delphi 2010
3- رابط كاربري وب :Asp.Net 4/C#
4- Sql Server Authentication Mode جهت اتصال به بانک اطلاعاتي که بالاترين امنيت را در بر دارد (ايجاد يک حساب کاربري به ازاي هر کاربر در SQL Server)
5- استفاده از معماري چند لايه (Multi-Tier Architecture) بر پايه تکنولوژي SOA
6- کليه مجوزهاي نرم افزار قابليت تعريف در 3 لايه متفاوت را دارا مي باشند که عبارتند از لايه بانک اطلاعاتي, وب سرور و محيط کاربري (UI)
7- امکان اجراي نرم افزار بر روي بستر شبکه داخلي و اينترنت بطور همزمان

قابليت هاي کلي نرم افزارها :
1- عدم محدوديت تعداد كاربر قابليت اجرا در محيط شبكه , وب و ويندوز
2- امكان ساخت هر نوع گزارشي كه اطلاعات آن در بانك اطلاعاتي وجود دارد توسط كاربر يا واحد خدمات فروشنده
3- اختصاص دوره هاي مالي نامحدود به هر يک از شرکت هاي تعريف شده
4- جستجو هوشمند(Search Inside) ،ابزاري است جهت جستجو در کليه اطلاعات ذخيره شده در سيستم و همچنين منوهاي نرم افزار بصورت همزمان و تنها با فشردن يک کليد
5- تعريف گروه هاي کاربري
6- تخصيص مجوزهاي مختلف به کاربران بر روي هر دوره مالي
7- ايجاد ابزار رويدادنگاري عمليات سيستم با قابليت نمايش کليه عمليات انجام شده بر روي هر رکورد
8- تعيين اطلاعات مربوط به شماره همراه و ايميل هر کاربر جهت ارسال گزارشات و پيام هاي سيستم به صورت خودکار
9- قابليت تعيين مجوزهاي کاربران در سه لايه مختلف ( بانک اطلاعاتي ، دسترسي به بانک اطلاعاتي ، رابط کاربري)
10- امکان Drag & Drop کردن اطلاعات از جدول کاربران به ساير جداول
11- استفاده از ابزار گرافيکي جهت اختصاص کاربران به گروه هاي کاربري
12- نمايش اطلاعات دسترسي کاربران به فرم ها به صورت تفکيک شده در هر فرم و امکان تغيير دسترسي هاي از پيش تعيين شده
13- امکان اختصاص کابران تعريف شده در سيستم به شرکتهاي متفاوت ، با تفکيک سمت در هر شرکت
14- استفاده از ابزار گرافيکي جهت اختصاص کاربر به شرکت
15- امکان تغيير مشخصات کاربري و رمز عبور هر کاربر توسط خود کاربر در فرم اصلي نرم افزار
16- امکان تعيين ارز مبناء سيستم جهت استفاده در گزارشات
17- نمايش عکس و نام کاربران فعال در سيستم
18- امکان برقراري ارتباط متني با کاربران فعال سيستم
19- امکان ارسال فرم هاي سيستم با وضعيت دلخواه جهت مشاهده ساير کاربران
20- امکان تفکيک فرم ها به اجزاء مختلف
21- قابليت ذخيره تغيير اندازه سطرها و ستون ها به تفکيک هر کاربر
22- امکان خروج موقت از نرم افزار با قابليت نگهداري اطلاعات فرم هاي باز سيستم
23- امکان ذخيره سازي وضعيت فعلي سيستم در زمان خروج از نرم افزار
24- اختصاص چندين صفحه کاربري متفاوت با قابليت انتخاب توسط کاربر
25- اجراي فرم هاي نرم افزار از روي صفحه ميزکار ويندوز
26- اجراي چندين فرم به صورت همزمان بدون محدوديت
27- قابليت بروزرساني و پشتيباني آن لاين نرم افزار
قابليت هاي سيستم حسابداري مالي :
1- تعريف کدينگ استاندارد حسابداري در سه سطح گروه ، کل و معين
2- تعريف سطوح حساب تفصيلي نامحدود به صورت پيوسته و شناور
3- تعيين عنوان سطوح حساب تفصيلي بسته به نياز کاربر
4- تعيين وابستگي سطوح حساب تفصيلي به حساب کل و معين بدون محدوديت تعداد سطوح (سطوح حساب وابسته)
5- تعيين الزام ورود اطلاعات تفصيلي در زمان ثبت سند بدون محدودديت تعداد سطوح (سطوح حساب غير وابسته)
6- ورود اطلاعات تفصيلي سطوح مختلف حساب به صورت متمرکز جهت مرتب سازي کدينگ حسابها
7- تعيين مراحل مختلف ثبت اسناد بسته به نياز هر سازمان با قابليت تعيين وضعيت پيش فرض جهت تاثير در گزارشات
8- تعيين طبقه بندي هاي مختلف اسناد با قابليت اختصاص وضعيت هاي ثبت مختلف به هر طبقه از ثبت اسناد
9- اختصاص مراحل ثبت مختلف طبقه بندي اسناد به هر کاربر مورد نظر
10- به تعريف اطلاعات تکميلي نامحدود قابل انتصاب به سند يا آرتيکل
11- تعيين طبقه بندي هاي نامحدود حساب با قابليت تعيين محدوده و سطح حسابهاي تفصيلي غير وابسته جهت يکپارچه سازي ورود اطلاعات اسناد حسابداري
12- امکان ثبت اطلاعات تکميلي نامحدود مرتبط با هر سند يا آرتيکل به صورت مجزا
13- امکان درج اطلاعات ارزي نامحدود براي هر آرتيکل
14- قابليت نمايش ليست اسناد حسابداري به دو صورت سند به سند يا ليست اسناد
15- قابليت درج خودکار شرح اسناد مشابه با اسناد حسابداري قبلي
16- امکان شاخص نمودن رديف هاي هر سند به صورت رنگي به تفکيک هر کاربر
17- امکان ارسال رنگ آرتيکل هاي شاخص شده هر کاربر براي ساير کاربران
18- امکان استفاده از اطلاعات هر يک از آرتيکل هاي سند به عنوان آرتيکل جديد
19- امکان تجميع اطلاعات ارتيکل هاي مشابه هر سند به صورت خودکار

قابليت هاي نرم افزار انبار و کنترل موجودي :
1- تعريف انبارها به صورت نامحدود
2- قيمت گذاري اطلاعات خروجي براي هر انبار با استفاده از روش هاي ميانگين موزون ، ميانگين متحرک ، اولين صادره از اولين وارده ، اولين صادره از آخرين وارده )
3- امکان تخصيص کاربران مجاز به مشاهده اطلاعات در هر انبار
4- امکان تعريف طبقه بندي هاي مختلف کدينگ حسابداري با دو نوع موجودي و مصرف مستقيم
5- تعيين کدينگ حسابداري به تفکيک انبار ، کالا ، اضافات ، کسورات ، ارزش افزوده و اشخاص در کليه سطوح حسابداري
6- امکان تعريف ساختار کدينگ کالا در لايه هاي نامحدود به صورت درختي که تعيين عنوان و طول لايه ها توسط کاربر امکان پذير خواهد بود
7- امکان تعريف فرمول هاي مختلف ايجاد کدينگ کالا با استفاده از لايه هاي تعريف شده
8- امکان تعريف اطلاعات تکميلي انبار در سه سطح کالا ، هدر برگه ها و جزئيات برگه ها
9- امکان تعريف کدينگ کالا به دو صورت مستقيم و خودکار با استفاده از فرمول هاي توليد کدينگ کالا
10- امکان استفاده از واحدهاي سنجش ، اطلاعات تکميلي و اختصاص کدهاي بارکد نامحدود براي هر کالا
11- امکان تعريف موقعيت هاي مختلف قرار گرفتن کالا بر اساس چيدمان هاي مختلف در هر انبار
12- امکان اختصاص کالا به انبارهاي مختلف با تعيين اطلاعات ( حداقل موجودي ، حداکثر موجودي ، مدت مصرف ، منبع تامين ، نقطه سفارش ، ضريب سفارش ، انتظار دريافت و شيوه خريد) در هر انبار
13- امکان تعيين کالاي مشابه/جايگزين براي هر کالا در زمان اختصاص به انبار و قابليت جايگزيني کالاي مشابه در زمان صدور برگه هاي صادره انبار
14- امکان تعيين طبقه بندي هاي اطلاعات مرتبط با اشخاص به تفکيک تحويل گيرنده و تحويل دهنده
15- امکان تعريف اضافات و کسورات انبار با قابليت تعيين ويژگي هاي مختلف ( مقدار پيش فرض ، قابليت ويرايش ، درج خودکار ، وضعيت "فعال/غيرفعال" و تاثير در بهاي تمام شده)
16- امکان طبقه بندي اطلاعات اضافات و کسورات به دو گروه کالاها و اشخاص قابل استفاده
17- تعريف کليه فرآيندهاي کاري انبار منطبق با نياز مشتري با امکان تعريف مراحل مختلف ثبت برگه هاي انبار به تفکيک مقداري و ريالي با توجه به نوع عملکرد در فرآيند مربوطه
18- امکان تعيين مرحله ثبت ريالي مرتبط با حسابداري جهت اخذ اسناد حسابداري انبار
19- امکان تعريف طبقه بندي هاي مختلف برگه هاي انبار به تفکيک نوع برگه
20- امکان اختصاص مراحل ثبت به هرکدام از طبقه بندي برگه ها با قابليت اختصاص مجوز ثبت و بازگشت از ثبت تعريف شده براي هر کاربر مورد نظر
21- محاسبه موجودي کالا به صورت Online با توجه به تاريخ ، زمان ثبت برگه هاي وارده و صادره
22- ثبت مجزا و همزمان اطلاعات تعدادي و ريالي ورودي هاي انبار براساس دسترسي هاي تعريف شده
23- امکان تخصيص هزينه هاي خريد ، از جمله حمل و ترخيص با تعيين کد طرف حساب مربوطه جهت اعمال در اسناد حسابداري
24- امکان مشاهده اطلاعات ريالي انبار با روش هاي مختلف در هر زمان در برگه ها و گزارشات تعريف شده .
25- صدور برگه هاي رسيد ، حواله ، برگشت به خريد و برگشت به انبار به صورت مستقل و يا از محل ساير برگه ها
26- امکان عمليات انبارگرداني شامل اخذ تگ شمارش عيني ، ثبت و اعمال شمارش هاي عيني در سه مرحله ، تهيه مغايرت انبارگرداني و ايجاد برگه هاي کسري و اضافي موجودي .
27- مبادله اطلاعات با سيستم فروش
28- ارسال سند حسابداري انبار
قابليت هاي كلي نرم افزار فروش و اعتبار مشتريان :
1- تعريف روشهاي فروش , مدت , چگونگي گردش فرمها بين سيستم ها , دسترسي كاربران و محدوديت ها
2- اضافات و كسورات
3- استعلام قيمت
4- مصوبات فروش و قيمت گذاري
5- كالا و خدمات قابل فروش
6- معرفي مشتريان , اطلاعات تكميلي و حسابهاي مربوطه
7- مراحل ثبت برگه ها و دسترسي كاربران
8- برگه هاي سفارش , صورتحساب فروش و خدمات , برگشت از فروش و دستور خروج..... به صورت پارامتريك
9- ارسال كالا
10- كنترل اعتبار مشتريان
11- گزارشات فروش , مشتريان , كارت حساب بر اساس مدت , كالا , نوع فروش و ...
12- گزارشات آناليز مشتريان بر اساس انواع فروش , انبار , كالا , مدت و...
13- گزارشات تركيبي آناليز (لايه لايه ) فروش و انبار و خزانه دراي
14- گزارش سفارشات
15- گزارش استعلام
16- مبادله اطلاعات با سيستم هاي انبار و خزانه داري
17- ارسال سند به مالی
قابليت هاي كلي نرم افزار نقد وبانك و خزانه داري :
1- تعريف بانكها , اسناد , صندوق ها و محدويت هاي هر يك و سطوح دسترسي هر كاربر
2- برگه هاي دريافت ها و پرداختها و گردش هاي بانكها , اسناد , صندوق
3- مراحل ثبت و تصويب عمليات و دسترسي كاربران
4- گزارشات كارت حساب بانكها , صندوق , تنخواه و ...
5- گزارشات مشروح و خلاصه اسناد دريافتني و پرداختني
6- مبادله اطلاعات با سيستم فروش
7- ارسال سند به مالی
در صورت تمایل می توانید با شماره 66597800 و 09122124349 به نام محمد امیر آبادی مدیر فروش تماس حاصل فرمائید و یا از وب سایت http://www.algpaya.ir باز دید فرمائید.
با تشکر